Meningslösa Måndag..



Ne men jag är faktiskt ledig och har det bra :) 


Sitter just nu på facebook och chattar med syrran  Känns skönt att snacka med henne lite :) 

Hon har varit förkyld ganska länge nu stackare . :( 

Men hon har det bra och trivs i Turkiet . :) 

Jobbar lite grann ibland. 

Saknar dig guman :)




Jag hade riktigt trevligt igår kväll:)
Tv spel är underskattat :)
Speciellt att sitta ett kopisgäng å spela.
Kan inte bli fel..





Jag och Andre har 4årsdag på Onsdag :)





Nu ska jag ta och renbädda i sängen tror jag :)


sätta igång en tvättmaskin, å sen ut i det fina vädret :) 


Ska nog träffa Lisette idag också :)


Ha en bra dag :)





Andre Enmark



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0