min bil :) haha^^



Kolla bilen jag byggt ;) Haha^^

Hade lite å göra efter jag packat å tvättat :)




Efter jag hade spelat en stund så gick jag ut å gick :)






Promenerade i en timme, under tiden pratade jag med min mor i telefon :) 

Sen funderade jag över vad jag skulle göra om jag skulle träffa på en björn,

men vet inte om jag kom fram till nå vettigt..



Gå sakta å ställa sig bakom ett träd å stå still.. 

Eller vifta med armarna å skrika ?




Har även tagit fram kycklingen, ska göra kycklingsoppa idag.. :) 

Få se hur den smakar..





Jag är sugen på att köpa nya skor :)
Skulle vilja ner på stan..





Vet däremot inte om nån vill följa eller om jag är sugen på att gå på stan.. 

Vill shoppa men jag vet inte om jag är sugen på att göra det .. :P

Vilka problem.. haha^^





Ska ringa Lisette snart, om inte hon ringer mig:)

Hon verkar då inte ha vaknat än ;P ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0