Min natt,,

Har haft 2 som sovit över här i natt. Min bror och min Lisette.. :) 

Lisse kom runt 4tiden, jag var inte vaken då, somnade runt 3, 

vaknade en liten stund och vi pratade lite, men jag tror jag somnade mitt  i samtalet :( får snacka mer idag gumman.. :)  Du vet att jag alltid kommer ställa upp för dig Lisette!




Nu är jag då vaken iaf, kunde inte sova längre, även om jag skulle behövt det.. Idag vet jag inte vad som händer, blir kanske en promenad å så,, 

Längtar tills dom andra vaknar, är så tråkigt vara uppe själv.. å så måste man smyga så mycket :P


Söndag idag.. Helgen har bara sprungit iväg.. Känns tragiskt.. Men samtidigt är det bra om dagarna går fort. :) 

Jag ska ta och hoppa in i duschen.. känner mig som ett vrak... 

Ha en bra dag, det ska jag förhoppningsvis ha :) 





Ha en bra dag allihop :)


Älskar dig Andre,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0