Nu är jag Klar. slipper tänka på det..

Hej och Hå . :)

Klockan är nu  halv 9. Tvätten blev just klar, jag har även packat resväskan färdigt :) 

Ett problem som jag inte tycks bli av med, är att det alltid blir för mycket i väskan. .. 



Hur tusan gör man ?
Blir alltid full väska..
Då jag shoppar där, vars lägger jag det ? :O



Brukar i och för sig vara Andres väska jag packar i då..
Men ändå..


Brukar oftast lösa sig, får väl lämna nån handduk eller nått om jag skulle behöva..
Jag är inte lite PEPPAD :) Vill fara NU!
Men det är trots allt en vecka kvar..



Får stå ut med det..
4arbetsdagar. :)
Sen 4veckors semester




Här är hotellet vi ska bo på :) 

Balear beach hotel


Ligger i princip på stranden, kommer bli riktigt najs :) 


Nu måste jag iaf gå å stöka bort alla kläder jag dragit fram, ni skulle se sovrumet nu :O 

Fy så hemskt..


Sen tror jag att jag ska spela lite
Mod Nation Racers,

Innan jag tar en
prommis i det vackra men blåsiga vädret. :) 




Ikväll blir det Apoteket och göra bort å köpa medicin.
som resorb och sånt. :) 



Ha en bra dag :) 



Andre Enmark :) 





Kommentarer
Postat av: Bea

Jag läste någonstans för längesen att efter man hade packat så skulle man packa upp en tredjedel av det man packat, för det var oftast onödigt :)

Men jag förstår inte hur man ska lyckas med det, då man tycker att man behöver allt man packat! Haha :)

2010-05-27 @ 11:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0