Nyklippt och nyrakad ^^

Hej hej :)

Sitter hemma i lägenheten, Jag å Andre har spelat ModNation Racers sen kl halv 6 till nu.. 

Såg lite Big Bang Theory till maten , efter maten hade vi tänkt ut å gå.. 

Hade tagit på oss  skorna å gått en bit, men sen ångrade vi oss,

inte så himla skönt att promenera i det här vädret.. :(

Så vi gick hem igen.. å då klippte jag Andre istället :) 





Se så fin han blev. :) Kanske ska omskola mig till frisör ? ;) haha^^


Han sitter å spelar då kortet togs om ni undrar ;)



Imorgon är man då iaf ledig, hoppas på fint väder
snälla..



Då kan man gå ut å gå, jag å Lisse kanske kan ligga å sola nånstans eller så.. 

Och en sak till jag måste göra är å börja packa tror jag.. Å tvätta, men det ska väl inte ta alltför lång tid..


Undra om det blir att se efterlyst ikväll ?



Lisette hör av dig imorgon då du vaknat :) Kan vi hitta på nånting :)


Ha en bra kväll å sov så gott :)





Andre Enmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0