oj så kul :)



Hej hopp :)


Jag å Andre sitter å spelar ModNation :) Hihi^^



Robin ringde alldeles nyss så vi har pratat lite med honom också :)


Kul att höra hur det är där nere.. :) 20-25 grader ha det då varit.. 


Men man kan ju alltid hoppas på lite varmare när vi far..


Robin skulle möta upp oss på hotellet då vi anländer på Fredag :)



Jag Längtar :)

Eller Vi längtar :)



Kommer att bli så otroligt underbart..


Vi kommer tydligen precis till hans avslutningsfest, å sen på lördag var det beachparty :..


Blir nog hårda dagar i början :)


Men vi ska ta det lugnt å sola också.. :)


just nu längtar jag faktiskt bara efter att kunna sola och bada å ta sig en öl mitt på dagen..




Känna att man har semester :) 


Ska gå å göra älskling sällskap framför tvn :) 

Ha en bra kväll . 



Jobb imorgon 13-20.

Andre enmark :)



Kommentarer
Postat av: Amirdagny

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2012-01-24 @ 10:42:19
URL: http://amirdagny.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0