oj vilken kväll :)

Hade en riktigt rolig kväll igår :) blev lite dragen mot slutet men.. å bakis är man idag, å sugen på en pizza, som alltid dagen efter :P 
Var 80tals tema på station igår, vi klädde inte oss i det temat, men det fanns några som gjorde det :P 
ni ska få se bilder :) 
När kvällen på station var över åkte vi till Marcus och åt smörgåstårta :) mm, så gott :)  
Sen körde mirjam hem jag å Andre :) 
Å vi sa Adjö till Robin, Fan Robin, vi Kommer sakna dig!! Tragiskt säga hejdå, men, 3veckor så ses vi igen.. 
Kommer faktiskt ändå kännas ganska tomt utan honom, han är ju trots allt alltid med oss :) 

Vaknade imorse 09.20 av att Lisette ringde å väckte oss, hon var inte populär då kan jag säga ;) Stel i nacken är jag, riktigt stel, å torr i munnen.. hatar dagen efter.. men det börjar kännas bättre :) 
å snart kommer kanske Lisette förbi :) 

Av någon konstig anledning var kanske hälften av alla kort suddiga, så det blev inte så många..

Ha en trevlig resa robin !

Jag och Lisette på väg till festen :) Lägg märke till våra skor :) hehe^^

Min älskling å jag på väg till festen :)

Födelsedagsbarnet, marcus 22år :)

Andre, å 80 tals micke (Lången) , haha.. :)

80tals grabbarna , haha:)

Patrik i sumo dräkt. :)

Lina , Kim, Andre, Matte å Krille :)

Älskling, Jag å min lilla gumma Lisette :)

Robin, vi kommer sakna både dig å din rumpa :)

Lisette, Jag , å robin :)

Vi blev lite sentimentala :P

Patrik, krille å Matte :)


Träffade min saknade vän Petra på station :)



Nu ska jag gå å äta mig lite grann :) Älskling håller på att göra nå mackor :) 
Sen blir det nog att slöa framför tvn en stund innan man kanske måste dra sig ut i det fina vädret :) 
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0