Redan morgon?

nu har jag varit uppe i 2timmar, kunde jag inte fått sova nu då jag är ledig ? :) 

jaja, jag ska ta å gå ut å gå.. vänta på att Lisette ska vakna, är så fint väder, dock blir det varmt inne så man inte kan sova.. 

Få se vad vi ska hitta på idag, SOLA blir det då iaf.. :) 

Till middag blir det TACOS :) mmm, med guacamole :) 

Ha en jätte fin solig å underbar dag :)


Saknar dig syrran :) Vet att du har det bra :) Å jag hoppas du har det fortsättningsvis också :) 
Ringer nog imorgon kanske :) 
Puss på dig! 


NU på med skorna :)

Kommentarer
Postat av: Sara (syster)

vad gullig du ar min alskade syster <3 saknar dig massor ocksa :( men vi ses snart igen... du far garna ringa.. sa man far höra din röst:))

och ni aker ju snart och ni kommer sakert att ha det jatte bra... fin blogg förresten.. ska försöka att titta in oftare.. halsa alla och ring sen gumman :) puss och kram

2010-05-20 @ 11:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0