så har man helg :)

jasi, nu har jag jobbat idag, till kl 14.00 , gick bra, men tiden gick jätte sakta idag, vet inte varför.. 

Nu är jag ledig torsdag och Fredag.  sen har jag jobbarhelg.. Lördag och söndag.

Men det känns bra, har fått semestern beviljad :) 


Så nästa Torsdag är jag ledig. Så jag hinner städa å stöka på innan vi åker :) 

Börjar närma sig nu :) 


Har 4 arbetsdagar kvar :) Sen 4veckors semester :) Såå Skööönt.. har aldrig haft så lång semester förut :) 


det här ska vi äta till middag :)

Kotletter och Kroketter..




Så vad händer ikväll då ? 
Jag å Andre ska nog sitta å spela eftersom dom andra jobbar.. 
Lisette skulle höra av sig sen, kanske kommer hit en sväng.. :)





Jag å Andre hade nog tänkt hinna ut på en prommis också :) 
Kanske klippa hans hår.. 
Få se vad vi känner för senare :) 



Ha en bra kväll allihop :)


Andre Enmark


Kommentarer
Postat av: Lisette

men jag skicka ju sms juuuh, men nej inget svar!!!

Ringer i morgon ^^

2010-05-26 @ 23:09:19
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0