Shopping ;)

Lisette ringde mig idag, och vi for ner på stan, jag Lisse och Anna.. :)

Såg på när Lisette klippte håret lite grann..

Sen gick vi en stund på stan :) å jag hittade nånting att slösa mina pengar på :) 




Dom här skorna köpte jag :)

Visst var dom fina. :)

Hade velat handla mer, men hade ingen lust ;P



Efter vi gått en stund på stan gick vi till Sun Tan, Anna och Lisse solade lite solarium,

Jag satt i dom sköna fåtöljerna och väntade.. 


För jag hade väl tänkt att jag kanske hinner få lite färg i Mallorca :)



Efter vi varit på stan for jag och Lisette hem till oss.. 

Spelade lite bilspel :)


Sen gjorde jag Kycklingsoppa :) 
Den var faktiskt riktigt god :)




Nu sitter jag hemma själv, Lisette började jobba  kl 17.00 

Och Andre han for ut med Anton och fiskade.. 

Kanske ska ringa Simon å be han komma å spela med mig :)


Annars hittar jag på nått annat..


Är ju ganska skönt att bara ta det lugn ibland också :) 





Min mor ringde för en stund sen..

Jag jobbar på Söndag då det är morsdag, Så jag ska dit å fika imorgon :) 



Haha^^ snodde bilden från syrran.. men det är faktiskt inte snö i Renholmen nu! :P 


Hoppas det är fint väder ..


Kanske för mycket att hoppas på då dom visat att det ska vara regn .. :(



Ha en bra kväll , allihop !




Andre Enmark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0