Tvspel ? :P

Jag är trött, jätte jätte trött.. å här sitter jag, vi har just spelat en omgång roborally :) Jag , Andre å simon :)

Efter det, bänkade dom sig framför tvn igen, och spelar red dead redemption.. Men.. Han spelar ju inte så ofta,..


Jag
är förövrigt så trött i benen och kroppen, jag tror inte jag tar mig härifrån.. nää , jag får nog sova i datastolen inatt ;P


Iaf tills jag ska hämta brorsan min på stan..


Ne jag ska faktiskt försöka ta mig till sängen, men först å främst måste jag borsta tänderna :)


Känns tragiskt att man ska vara såhär trött på en Lördag.. Men, som jag ser det var det nog ändå värt det :)


Nu ska jag gå i säng. Längtar till sängen :)


Kommer en bild på Andre som spelar och Simon som tittar på :) Men han for just hem för att spela han också :P






Hahaha^^



God natt
Älskar dig André :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0