Unthinkable

Kom att tänka på att jag har 7 arbetsdagar kvar nu, om jag får min semesterdag beviljad :) 

Sen blir det Mallorca, med Sol och Bad, några groggar, shopping å mat :) ååh så underbart :) 

Måste fylla på min mobil och ringa syrran snart :) Höra hur det är med henne :) Kram på dig!




Ikväll har jag och Andre bara tagit det lugnt sen Lisette å Mikael for hem..

Tack för en Trevlig dag :)




Vi for på Buffys och beställde en pizza till middag:) Sen myste vi oss ner framför en film, den var faktiskt ganska bra den filmen :) Unthinkable hette den..




På en stund eller om 3minuter ska jag se Bones på TV, gillar den serien,

men är egentligen inget jag följer varje avsnitt.. man har ju annat å göra ibland :) 




Imorgon ska jag upp halv6, så det gäller att man få sova inatt..
Börjar jobba halv 7.





Nu ska jag borsta tänderna tror jag, så man då har gjort bort det. 
Men Sov så gott allihop. 
Det ska jag göra, men inte än.. :) 


Älskar A.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0