Godmorgon

Godmorgon :) vaknade nu i morse halv 7 av att väckaren ringde, Andre skulle på jobbet å jag är ledig :) 
Fast han är ledig torsdag, fredag då jag jobbar.. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag faktiskt, kanske träna lite, eftersom Lisse jobbar å jag trodde hon skulle vara ledig idag ju :P Men hör av dig sen Lisette! få se om vi hittar på någonting :) 
Igår vid 22.00 kom andre hem, han var i bodbysund och bytte till sommardäck, lite sent men nu är det gjort :) 
När han kom hem så lärde han mig att byta en säkring, jag var jätte duktig :) haha ^^ 



Min snygging när han gick till jobbet i morse :)

Sen så skickade han en bild, som fick mig att tänka på hur otroligt mycket jag längtar till mallorca, idag är det 3veckor kvar tills vi åker.:) Jag å andre :) ska bli så Underbart :) Robin han är redan där å går en bartender utbildning, och Simon och Marcus kommer en vecka senare :) 

Haha^^ tycker det var en riktigt frän kaffe kopp :) 

Känner även att jag måste bjuda på en bild från ifjol då vi var i Bulgarien , kom bara att tänka på det. Det var verkligen en once in a life time upplevelse, kommer nog aldrig hända igen.. 
12 kompisar var vi som åkte en vecka , men tro mig, det hände mycket på en vecka :P Och vi hade riktigt roligt tillsammans :)


Bulgarien 2009 2aug - 9aug. 
Detta kort taget på den glade viking.



Saknar dig gumman :) 
Min syster och jag :) 





Sinnessjukt hur man kan sjunga så här bra, det bästa kommer typ 1min in i videon :) 


Nu ska jag gå å äta frukost tror jag, magen kurrar :) ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0