Tisdag idag ..

Ja gott folk, nu har jag kommit hem från jobbet.. så sköönt att sluta tidigt, imorgon har jag heldag.. 7-16.

Undra vad man ska hitta på ikväll, vet att vi ska å handla, å det brukar ju ta tid, å riktigt tråkigt är det också.
Man skulle ju kanske ha gjort nått roligt också, men frågan är vad ?


Längta till mallorca?! men så kul är inte det heller, blir inte kul föränn vi är där, håller på att vara riktigt less på att längta..
Tror jag har räknat veckor sen 12veckor tillbaka :P


Nu är det iaf 17dagar kvar.. Har inte packat än, måste göra det snart,.. :)


Men det kommer bli riktigt kul å skönt att komma bort, ägna lite tid åt varann :)
Sen kommer vi ju självklart att träffa Robin där också , å marcus å simon då dom kommer.
Har försökt övertala Lisette också, men får se hur det blir med det :)

Drakgrottorna, hit ska jag då vi är på Mallorca :)
Ser så himla fint ut :) 

Bild från Bulgarien :) 2009 å vad jag vill fara :)



Okej , nu ska jag verkligen försöka att inte skriva nå mer om utlandet, känner att det är i princip det som existerar i mitt huvud just nu .. Men jag tror det bara är jag som tycker det är kul att prata om det :) 

Till helgen då ? På Fredag vet jag iaf att vi ska till mamma å pappas stuga på buskön.
Äta förhoppningsvis grillat :) Kanske ta sig en drink.. får se.

Hade tänkt lägga ut en bild på stugan men den ser inte ut så längre, som den gjorde, är inglasning på altan å så nu, kan kanske lägga ut en efter helgen, Lördag å söndag vet jag inte vad som händer, vi får väl se :) 

Men här är en bild på tomten iaf :)


Nu ska jag gå å börja koka lite potatis , till middagen, å duscha å sen handla . .. 

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0