Min kväll, en trevlig kväll, onsdag kväll..

Ikväll har vi varit hos Simon, Vi for ut på en prommis ner till parken å runt :) Såg en paraglyder, vet inte hur det stavas men ni fattar kanske vad jag menar :) skulle också vilja flyga :) 

När vi kom tillbaka till Simon så spelade vi lite ModNation , skit kul, är som Mario Kart fast jag måste nästan säga att det var roligare :) 

Sen for jag å Andre hem å nu sitter jag här, å ska lägga mig å titta på TV :) 

LEDIG imorgon :)

LISETTE måste ringa mig imorgon, måste hitta på nått :) Vet inte vad , men nått :) SOLA kanske, om det är fint väder :) 

ÅÅ vad jag är på bra humör :) Vet inte varför, kanske trött humor :P Fast jag känner mig inte trött .. 

älskar andre :) å här kommer lite bilder från kvällen :) 

Å Elin Almgren, om du läser min blogg, vilket du borde göra. Så ska du veta att jag saknar dig! :) 


Andre å simon i parken :)


Tog kort på gräsanden också :)


Andre :)


Ser riktigt mysigt ut :)



Å jag då :O Blek men,det ska nog ändras på såsmåningom  :P haha^^



Kommentarer
Postat av: Lisette

du är så duktig som bloggare :D

Klart jag ska ringa i morgon!

Jag hoppas verkligen solen är framme, så ska vi sola och bli bruna!! :)

2010-05-19 @ 22:56:20
URL: http://betsky.blogg.se/
Postat av: Elin

klart jag läser din blogg :) Måste juh hålla lite koll på dig där uppe ;) Saknar dig också gumman! Hoppas vi ses snart igen, ska försöka planera in någon resa upp här framöver :)



Puss på deh*

2010-05-21 @ 03:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0