Sol , bad och fiske.



Dagen började med solning :)

Sen kom Lisse å hämta mig å vi åkte runt i stan i hennes cab en stund :) 

Sen for vi till falkträsket å badade lite :) Eller doppade tårna.. 

efter det var vi på stan å jag köpte en ny bikini , jätte fin var den :) 

Till middag blev det en macka från stigs konditori, heta kräftstjärtar, den var riktigt god,  åt den då vi kom fram

till varuträsk där vi fiskade med Andre och Anton. :)

Jag i varuträsk, just kommit fram :)

Jag ska balansera mig ner i båten :P När jag väl kom ner i båten sa anton jag skulle akta spindlarna, snacka om att jag stelna, men det var fiskedragen han menade :O

Andre och Anton står å fiskar :)

Gamm muslimen ;P

Anton å andre myser på vattnet :)

Andres första och största fisk i år ;P ^^

:)

Det här var det vanligaste nappet för Andre :) 
Puss på dig gubben ;)

Jag och Lisse i båten :)

Vi fiskar :) fick dock ingen fisk :( 


Jag och Lisse i bilen efter fisketuren, började regna i varuträsk så vi var riktigt blöta :(

Nu ska Lisette ha datorn å blogga lite grann :) 
Ha en bra kväll, imorgon åker jag till stugan. :) direkt efter jobbet.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0