En helt okej dag :)

Har varit ute på en lång promenad :) Jag, Andre , Bror, och Lisette :) 


Gick ca 8km .. 1 timme och 30min ungefär :)


Och Lisette, du betyder fruktansvärt mycket för mig också :) å jag kommer alltid att vara din vän!
Du vet att du kan ringa vilken tid på dygnet som helst! :)



Klicka här för att komma till Lisettes blogg. Hon lade in så fint inlägg så jag måste bara länka henne :)






Jag och du :)



I alla fall så var det riktigt skönt att gå på en promenad, när vi sen hade gått så gick vi på
handlarn och köpte glass.. :)



En Twister köpte jag.. ÅÅåh så good den var :)



Nu ska jag gå till soffan å sätta mig med Lisse och Andre :)


Lisette ska ju snart och jobba . :( 
Jag å Andre ska väl kanske lägga oss å se nån film eller nått sen, få se vad det blir :) 

Ha en bra Söndag, imorgon är det måndag igen..




Kommentarer
Postat av: Lisette

Tack vännen. <3

2010-05-24 @ 00:51:28
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0