blir en hel del nu tror jag ? :P

hej gott folk, nu har man slutat jobbet :) slutade kl 13.00 idag :)
har varit jätte trött idag, blev inte så mycket att sova i helgen.. 
Nu ska jag sätta på en tvättmaskin, måste få bort lite tvätt innan vi åker.. :) 


Till middag blir det renskavsgryta hade jag tänkt . 


Sen ikväll vet jag inte vad som händer, tror jag hade lovat att klippa Andre.



Kanske ska börja packa ? 
Måste ändå upp med säkert hälften av det jag lägger ner.
Så man rymmer nått om man shoppar, vilket är tanken:)





Jag och Andre kanske tar en promenad sen ikväll .. 
Få se vad man är sugen på att göra.. :) 




Jag Vill Också Krama Ett Lejon :) haha^^





Är ju faktiskt riktigt fina djur :) 

Men jag kanske få nöja mig med att skaffa en stor hund ? :) 



Jag som hade tänkt att packa, men jag har insett att jag behöver inte göra det nu.. 
Å så orkar jag inte heller, bara jobbigt att dra fram ..  ;) 



Ha en bra dag:) 

Älskar dig Andre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0