bil, glass och medicin .. haha^^

hej hej :)

Nu har jag kommit hem Till stan igen.. Käkade hemmagjord pizza i Renholmen,

Gud så gott det var :)

Brorsan kom dit också, och hade Alma med sig :) 

Under dagen har vi fikat och pratat :)



Åt Ben och Jerry´s sjukt god glass :)





Pappa målade på huset :)

å så har han nästan byggt färdigt bron som ska till stugan, skit fin är den ! 

Mamma och jag har tvättat Min och Andrés bil ..



Tack för hjälpen :)


Och JA, vi ska sätta på nå fina fälgar, har bara inte hittat några vi vill ha än :P


Haha^^


Nu när jag kom tillbaka till stan hämtade jag upp Andre ,

Sen for vi och Handlade lite frukost vi kan ha i utlandet .

Och Medicin, av alla dess slag :) 

Har åkt på förkylning i princip varje gång vi varit iväg, inte så jävla kul.. 

Nu kan vi då kurera oss om vi skulle bli sjuk.. 



Inte för att jag hade tänkt bli det..

Men man vet aldrig! :(




Kolla Bilden :P



Haha^^





Tror jag ska ta å ringa Syrran idag kanske, eller så gör jag det imorgon, få se ..

Har inte hört av henne på länge nu :(

Måste faktiskt säga att jag saknar henne! 


Jag saknar dig gumman :)

Men jag tror hon har det bra i Turkiet, och mår hon bra mår jag bra :)



Älskar dig Syrran :)




Andre han for i allafall och skulle vara med Simon en stund.. 

Jag orkade inte, kan vara skönt att ta det lite lugnt då jag ska upp å jobba imorgon. 

6.30-11.30 sen 16.00-21.00 är min arbetsdag imorgon.. 

Söndag har jag 8.00-16.45.




Idag är det i allafall  exakt en vecka tills vi far..

Känner resfebern börjar komma :O 

Men det ska faktiskt bli riktigt, riktigt skönt :)





Nu måste jag nog sluta skriva, annars orkar ingen läsa 
Men ha en bra kväll. 
Festa lugnt :)






Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0