vaken redan ? :O

Nu var man vaken, ska försöka vara duktig på att uppdatera bloggen, iaf nu i början :) Måste ju lära mig, men jag tror Lisse lärde mig ganska bra igår :) 
Efter Håkans bar igår kväll såg vi en film, riktigt dålig film, Instängd 2
Men vi såg Achmed the dead terrorist också, som Lisette lagt ut hos henne, så vill ni se den klicka här för att komma till Lisettes blogg :) 

Tänkte jag kunde lägga ut en bild på hur vårat tv rum ser ut :)





så ser det typ ut :)
och efter filmen for robin å Lisse hem, och jag å andre gick och lade oss :) 


gammalt kort, men jag hittade inget annat.
Älskar dig gubben av hela mitt hjärta  ;)

Lägger in en bild på min syster också , bara för att jag saknar henne så mycket !

hittade ingen ny bild där heller, bara för att jag är skit dålig på att ta kort :P
här är min syster iaf :) som för tillfället är i Turkiet och inte vet hur länge hon ska vara där, har iaf varit där i snart 3månader. Men jag hoppas allt är bra med dig gumman! Och att livet leker. ta hand om dig! puss  


Värdelöst, det gick ju inte att centrera texten :O 
skit fult, men det får vara, orkar inte fixa :P 
Nu tror jag att jag ska gå å lägga mig en stund till, jobbar som sagt kväll i kväll ... 

Kolla Lisse, visst har jag blivit duktig ;)

Det här är förövrigt världens bästa låt tror jag :)





Kommentarer
Postat av: Lisette

Åååh du är så duktig :D

2010-05-11 @ 11:38:56
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0