Vilken kväll :) God natt !

Hej och hopp :)
Efter jobbet idag  låg jag å andre på soffan en stund :) 

Sen kom Simon och hämtade oss, då for vi till Albin som håller på att flytta in på Sjungande :)



Däremot så fanns det ingenstans att sitta så vi satt mest på golvet, å killarna skruvade ihop lite möbler :) 


Andre och albin :)


Jag sitter på golvet :P


Har nog aldrig sett så många flyttlådor i hela mitt liv, det var massor, fulla lgh ..


Andre fösöker flitigt bygga ihop nått :P 



Sen skulle vi hem till oss, å på vägen köpte jag en Twister glass :)


Simon och andre också :) 



Lisette och Jocke V kom till oss också, satt och spelade Mod Nation Racers till en början.. 

Sen spelade vi Bomberman :) 

Haha^^ skit kul, men jag och Lisette är ingen bra kombination.. 


Dåliga förlorare bägge 2..

Men Lisse är nog snäppet värre ;)

Tyck om dig ändå ^^ 



Nu ska jag och Älskling lägga oss å se lite tv :) 

God natt :) 



A.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0