å vad jobbigt.


Har varit vaken sen Andre for på jobbet. 

Önskar jag hade kunnat somna om.

Men jag saknar han redan, fast han saknar nog mig också ;) 

Tycker det är ganska otroligt å väldigt kul, att man kan sakna någon så mycket.

Och älska någon så mycket efter fyra och ett halvt år :D 

Jag vet, det är inte så länge egentligen, 

Men jag tror det kommer vara väldigt väldigt länge :) 

Förhoppningsvis hela livet :)



Tycker vi var ganska söta som seductive devil och cry baby ;) 

Nästa gång blir det nånting annat, har då redan bestämt mig för vad iaf :P 


Ikväll blir det nog att fara å handla. 

Har ingen mat, eller det finns i frysen, men det finns inget att äta till :P 


Ska nog en kort sväng ner på stan också.

Jag och Lisette :)



Älskar dig Andre, men det vet du nog redan :)




Kommentarer
Postat av: Lisettes Mamma

Jag säger det igen , ni är så söta tillsammans , det kommer nog att hålla livet ut, Kram på er

2010-11-02 @ 18:48:58
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0