aitic


Vet fasen inte hur det stavas, men pratade just med Älskling i telefon.

Han ska upp till Aitic å jobba, PÅ MÅNDAG. 

Han skulle få veta säkert om ett tag. 

Men gud så jobbigt :S 

Å jag jobbar i helgen, så han kommer jag inte kunna se mycket av :( 

Sen blir han borta hela veckor. 

Vi som typ inte varit utan varandra sen vi blev tillsammans.

Å det är snart 4 och ett halvt år sen.

Visst när han pluggade men då var jag å hälsade på han på veckorna å så, å det var bara i umeå.

Men i aitic. 

Hur ska jag kunna sova om nätterna? 

Att inte han håller om mig när jag ska sova..

Å hur kul kan det vara å komma hem efter jobbet å ingen är hemma..

jädra skit vad jobbigt..

Mörkrädd är jag också..

Enda positiva är att han får bättre lön, å det försöker jag verkligen intala mig.

Men HAN är ju BORTA :( 


ne, nu ska jag försöka att inte tänka på det där.

Å se vad han säger när han kommer hem, om det blir så eller inte..




♥Älskar dig Andre av hela mitt hjärta!♥



Kommentarer
Postat av: Robin N

Du får helt enkelt köpa en bamsestor krambjörn! :) typ en 50 kg´s modell :P

2010-11-26 @ 12:08:44
Postat av: Martinsolveig

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-05-15 @ 12:28:32
URL: http://martinsolveig.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0