Beslutsångest


Jag har hittat 2klänningar jag vill köpa, men hade bestämt mig för att bara köpa en. 

Men nu vet jag inte vilken :O 

Hade dom varit från samma ställe hade jag kanske tagit bägge, men det är 2olika ställen .. 

Jobbigt läge. 

Men men.. jag ska fundera en stund ;) 




Har legat i sängen å sett på tv till nu.

Å så började jag tänka att Andre kommer inte hem ikväll..

Jobbigt det blev, tur att syrran kommer :)

Men ändå, stå å laga mat åt mig själv, jag som alltid haft den färdig när Andre slutar :P

Vet inte när jag kommer äta idag, eller vad ..

Men jag hoppas det går bra för honom på jobbet.

Å förhoppningsvis saknar han mej lika mycket som jag saknar honom :)

♥Men du ska veta att du är redan saknad!♥


♥André♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0