God natt saknar dig Älskling! :)


Har nästan nyss pratat med Älskling :) 

Saknar dig så obeskrivligt mycket.

Många tycker säkert jag är löjlig men jag har faktiskt TYP aldrig sovit utan honom.

Å så gruvar jag mig när jag vet att han är nere i gruvan.

Vet inte ens om jag kommer kunna sova. 

Är så van att han håller om mig. 

Gud vad jag längtar till på Torsdag, då kommer han hem :) 



My love. 

Ne nu ska jag gå i säng, Väntar på ett samtal från älskling bara :P

hoppas du kommer kunna sova älskling. 

Och ha en bra dag imorgon. :) 



Är iaf glad att hanna mikael och sara varit här ikväll.

Har jag inte behövt ha tråkigt exakt hela dagen :)

Hade trots allt en mycket trevlig kväll :)


♥Älskar dig Andre ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0