ingen sovmorgon :(


Blev ingen sovmorgon idag som jag hade hoppats på :S 

Vaknade av att dom borrade i lgh bredvid ..

Hoppas dom är färdiga med vårat hus snart. så man får sovmorgon igen ^^


Har bytt lampor inne på toan, i den här SKEBO lgh flyger det lampor.

Vet inte hur mycket man lagt ut bara på det..

DRYGT.


Imorgon är det iaf fredag, så skönt, å jag är ledig :) 

Å alldeles nyss kom jag fram till att jag MÅSTE färga håret.

Ser hemskt ut, å ska jag kunna visa mig ute i helgen så måste jag få det gjort.

Men man kan ju inte komma undan med att det är ganska jobbigt. att färga det :P



Ikväll slutar jag 21.00 börjar på en halvtimme.

Syrran min ska sova här i natt , till imorgon :) 

Ska bli kul den lilla tiden vi ses, innan jag måste sova ;P 


Å nu saknar jag Andre :) Sitter i datarummet /skrubben å titta på hur fint vi gjorde det igår.

Dock brukar det inte vara så länge :P


Ha en bra dag :)


Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0