Lisette Andersson

Lisettes kommentar om väldigt seg dag

Jaaaaa, jag veeet!
Men du är ledig i morgon, eller hur jobbar du?!
Jag är helt ledig, så jag kan träffa dig i morgon när du är ledig :D Jag har ju fått låna en bil ;D
Puuuuussssssssss



Ja jag är ledig imorgon ;) ring mig då du har varit hos din mamma ;)
Så kan vi hitta på nått :) sötnos !
Ha en bra dag på jobbet!
Förövrigt, kollade din blogg, Jag heter inte Sandra Wallander, jag heter Viklund ^^ ;) 
Men rätt kul ändå, kommer nog alltid att få heta wallander ;D  





Nu är maten klar, blir kött, potatis i ugnen och tapas och sås :D 

Tänk att man ändå kan hitta nått då det ser ut som att det inget finns :P 

IMORGON SKA JAG Å ANDRE HANDLA :)


♥Älskar dig Andre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0