slut för idag.


Ja, nu är jag hemma från jobb och APT :) 

Håller på att koka palt till middag :) 

Sen ska vi nog till Albin en sväng, blir att prova nånting nytt.

Saffransemla.

Har aldrig nånsin smakat det förut :P 

Men man måste ju prova :) 


Snart kommer älskling hem från jobbet, å jag längtar som vanligt :)

Han väckte ju mig inatt med, med sina grejjer han har för sig i sömnen 

Haha^^ 

Men han är då trots allt alltid snäll i sömnen också ;) Nästan lite för söt :) 

Sötnos :)

Men det kanske finns en anledning till att man är trött på dagarna ibland. 

Då man blir väckt av hans pratande och hans syner :P 

Men trots allt är det alltid roligt. 

Förutom när man blir mörkrädd å tro han ska vrida huvudet 180grader eller nått ^^ 

Haha^^ Fast då brukar jag väcka han :P 


Jag har nog sett för många skräckfilmer mi mina dagar kanske ? :)



Älskar dig babe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0