ursch å fy å blä.

Ja då har man varit på utbildning.

Och ursäkta men jag tror det var den tråkigaste jag varit på.

Bara prat om sånt som man i princip redan kan å vet.

Ingen bensträckare förutom till fikat.

Sa att jag skulle kanske tagit den på eftermiddagen, för stiger jag upp så tidigt som jag gjorde,

Så måste jag nästan röra på mig för att hålla mig vaken.

Nu lyckades jag ju, nätt och jämt att vara vaken.

Men det var svårt.
Å vägen dit..

Jag är redan less på vintern å den började typ IDAG!

Blev blästrad i ansiktet av snön och blåsten. :(

Å kallt var det.

Ska aldrig mer gå så långt i skit väder!

Vägen hem gick bättre, snöade fortfarande, men det blåste inte lika mycket:)

Som tur var.

Däremot var det inte plogat så jag fick plumsa hela vägen, :(




Har iaf gjort bort att köpa julklapparna.

Och födelsedagspresent till syrran :)

Så nu fattas bara pappas present :)


Nu ska jag fortsätta att sakna Andre, å vänta tills han kommer hem :)


Älskar dig Sweetie ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0