Väldigt seg dag.


Egentligen har jag så mycket att göra men orkar inte göra nått.. 

Har iaf duschat å ska börja med maten. 

Jag tror man märker då jag är ledig från jobbet, för då blir det typ 5inlägg per dag eller nått sånt :O 

♦Kan inte hjälpa att fundera vars Lisette håller hus.♦

Sen kom jag på att hon jobbar ikväll.

Ganska enkelt att hålla reda på.

Då jag är ledig så jobbar hon:P 

Suger, men vi måste ses snart gumman ;)


Längtar tills Andre kommer hem, 

Är trots allt ganska tråkigt att vara själv, även om det kan vara skönt ibland.

Men nu var jag inte alls sugen på att vara det, å inte sugen på att göra mat heller. 

Men man måste ju äta, så jag ska nog göra mat iaf. 

Först på med lite smink så kanske jag blir piggare :) 

Hoppas ni haft en bra dag :) 


♥Älskar dig Andre ♥

Kommentarer
Postat av: Lisette

Jaaaaa, jag veeet!

Men du är ledig i morgon, eller hur jobbar du?!

Jag är helt ledig, så jag kan träffa dig i morgon när du är ledig :D Jag har ju fått låna en bil ;D

Puuuuussssssssss

2010-11-25 @ 15:39:05
Postat av: Swimwear

Very interesting site. Lots of good information.

2012-01-17 @ 10:42:01
URL: http://swimwear.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0