vet inte vad jag ska ha för rubrik.

Ja då var man hemma från jobbet då, äntligen :)

Ska försöka ta å färga håret om jag ids ..

Har suttit i en timme nu å slö tittat på klänningar, vad man kan tänkas ha på nyårs :D

Men det är ju ett tag dit som tur är :)

Å så tänker jag på Andre såklart.

Och är samtidigt avundsjuk, ska nog vara ganska mäktigt att gå ner i en gruva,

Men jag skulle nog vilja upp lika fort :P

Men det skulle vara kul att se.



Å så saknar jag älskling massor ..

Pratade med honom 2ggr igår :)

Har dessutom haft Torsdag idag av nån konstig anledning,

Men isåfall skulle Andre komma hem, å han skulle inte ha farit igår.

Så det sket sig, fattar inte att han bara varit borta i ett dygn :O

Å jag saknar han såhär mycket, hur ska detta gå ?



Syrran kommer iaf idag också, vi ska äta nånting av köttfärs.

Sen vet jag inte, tro Lisette skulle komma också. kanske spela Skip-BO ;)





♥Älskar dig Min älskade Andre♥

Kommentarer
Postat av: Viljarfreya

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-11-17 @ 15:07:59
URL: http://viljarfreya.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0