Allstar med brudarna^^

Hockeykväll med Brudarna ^^ 

Matchen slutade 4-2 inte för att jag var så intresserad blev riktigt less efter ett tag ^^ 

Var roligare med maten å sällskapet :) 



Jag i väntan på Lisette :D 


Haha^^ 


Lisette hämtat mig för att köra till Allstar, men SOMMARDÄCK. 

Det var minst sagt spännande ^^ 


Ida och Lisette på Allstar





Sandra^^


Denise, Lisettes lillasyster :)


Muuums ;) Banan milkshake å den var min ;) 



Lisettes jordgubbs milkshake :D 

Tack för en trevlig kväll :) 
Å tack så¨hjärtligt för maten Lisette :) 

När hockeyn var slut kom Andre å hämtade mig.

Även vi har bara sommardäck, så det var spännande.

Gick inte köra fortare än 30 iaf :P

Älskar dig Andre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0