funderar lite.


Ne typ dags att hoppa in i duschen, 

Å typ börja kika efter vad det blir för mat till middag :D 

Sen blir det nog en sväng till tomten. 

Blir sovmorgon imorgon, känns riktigt skönt.

Behöver nog ta igen mig lite efter helgen känner jag. 

För igår kunde jag inte somna tidigt, för det första så käkade vi pizza till middag

Å såg transformers :D



Älskar faktiskt den filmen :D 

Sen spelade vi familjespel å när vi sen gjorde en tidig kväll jag å älskling . 

Kl 20 låg vi i sängen, då började indiana jones. 

Som jag egentligen inte tycker om, men fastnade i den ändå :O
Så med andra ord, skönt med sovmorgon imorgon :D


Älskar dig Andre :) 

Puss på dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0