jobb i huset.

Jag håller i ett trasigt markrör :O
Så såg golvet ut innan.
Jag och Älskling håller på i vardagsrummet :)
Kolla så snyggt jag sågade brädan ;) mamma å pappa ligger risigt till, för snart är jag snickare ;)
Sågade med en storförbannade såg dessutom ;)
Köket+vardagsrummet
Köket, håller på med golvvärmen.
Sovrummet.
Sovrummet, där vi börjat slita tapeterna :)
Matrummet
matrummet
Vardagsrummet
Toan, Korkmattan såg ungefär ut såhär i alla rummen :O
Nu har vi slitit bort den där å lagt in golvvärme :D
Igår hann vi färdigt i köket, hallen å toan :)
Snart blir det flytspackel och lägga klickgolv :)
Kommer bli riktigt najs :)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ni är så duktiga gumman!

Måste följa med någon dag och se!

Pussss

2010-10-22 @ 12:59:58
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0