Kul fakta :D

Imorgon kommer bli så fruktansvärt Roligt.. !!

Jag längtar så jag tror min kropp kryper ut ur skinnet snart ;P

Gud så kul det ska bli,

Har taggat länge nu, å imorgon är det äntligen maskerad :D

Bilder LÄR dyka upp ! :D


Förövrigt, min syster blev jätte fin i håret :D
Kommer bild lite senare


Vill ni veta lite rolig fakta jag läste hos frisören ? 

En frisk man producerar 160milj spermier per dygn.

ca 1800 per sekund

I Huvudet på spermien finns arvsanlaget. (DNA)

I mellankroppen finns socker som bränsle för att svansen
ska kunna simma snabbt å bra 

Kul att veta ? ;)



jag måste skynda mig å städa lgh nu ;) 





Älskar dig Andre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0