Min onsdag kväll. Mor och Dotter


Jag vet att det är Fredag, men jag hade skrivit om min onsdag tidigare men..

Jag måste ha glömt att spara inlägget :( 

Hade iaf bilen då, så jag Körde hem till Renholmen å hälsade på min mor.

Var där runt 8.30 på morgonen. 

Så vi satt vid datorn å vi pratade å tittade lite på TV.

Sen bjöd mamma på lunch å pappa kom också hem å åt så då träffade jag han också :) 


Gammalt kort, men typ det enda jag har på min Mor ;)


Efter lunchen gick jag å mamma ut å gick på en promenad :) 

var en riktigt trevlig dag :) 

Är inte så ofta som jag bara träffar henne å bara umgås :) 

Tack för en trevlig dag mamma :)


Sen runt 15 tiden började jag åka hem, med ett litet stopp i Byske för att hälsa på min Farmor :) 


Nu ska jag gå i säng.. 

Ha en trevlig helg .


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0