Nu är jag ledig :)


Måste säga att Lördagen och Söndagen gick betydligt bättre att jobba än Fredag.

Söndag gick iaf bäst eftersom Lördag var man helt slut efter Fredag.

Som ni förstår var Fredagen riktigt jobbig..

Tror inte jag brukar vara den som klagar.. :(

Men jag har nog aldrig jobbat en helg som varit så jobbig..


Men nu är jag iaf ledig i 2dagar, känns riktigt skönt att få ta igen sig :) 

Å i afton ska jag å klippa mig :D å Lisette ska följa med :) 

Har längtat hela helgen :) 


Maskeradkläderna vi beställt blev skickade idag, så det är bara att hoppas dom hinner komma :)

Och framförallt INTE fastnar i tullen. :/ 


Ha en bra dag :) 


Älskar dig Andre :) 

Mitt hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0