sista minuten

Ännu en arbetsdag.

7-14 ¨sen är j ag ledig i hela 6dagar :O 

Skulle kunna ta en sista minuten typ ^^ Utomlands, skulle inte vara tokigt.

Men Andre skulle inte kunna följa å då är det inte värt :P 

Men tanken finns där, då man är ledig så länge , haha^^

Men det ska bli så sköönt att bara vara ledig å henna ^^ 



Syrran kommer hit i kväll, då ska vi äta våfflor ;) 

Å imorgon ska jag följa henne till frissan :D 

Blir sugen själv på att klippa mig, fastän jag just gjort det :P 


Maskeraden börjar närma sig, 2dagar kvar.

Längtar som tusan :D 

Kommer bli riktigt kul, å dessutom har jag fått med mig syrran :) 

ska bli spännande å se vad alla klär ut sig till :) 


Ne nu måste jag sparka upp Andre ur sängen, ögonblickligen. ^^ 


Älskar dig babe ;)



Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon, vad göres? :)

2010-10-27 @ 07:40:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0