ska försöka hinna handla


Sitter å väntar på Lisette, segarn^^ 

Vi ska å handla, ska handla mat, för det finns inte mycket i kylen ..

I afton blir det att äta baguetter, 

Med

Sallad, ost, skinka, tomat, gurka, paprika, å skinka å lök röra.

SUPER MUMS ;)


Måste göra en snabb middag eftersom vi ska ut till huset i gärdsmark sen. 

Fortsätta jobba med golvet, håller på å ska lägga in golvvärme nu ;) 


Förövrigt hade jag en jävla dröm jag drömde från det Andre for på jobbet tills jag vaknade 9.30.

Å var så jävla arg då jag vaknade^^ 

å det var en som hette patricia med också. Känner ingen som heter så, men jag hoppas jag aldrig träffar henne ^^


Haha^^ 

Helt sjukt vilka drömmar man kan ha ;P 

Börjar med att vara arg å sen fattar man egentligen inte varför. :P 


Ne nu får faktiskt Lisette ta å komma ^^ 


Älskar dig Andre, mitt hjärta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0