gårdagen, bakis , jobb å långpromenad :O

Igår på dagen var vi på tomten .

Trots att jag mådde riktigt riktigt dåligt , var otroligt bakis efter Leos. 

Men jag tror aldrig jag har haft så kul i hela mitt liv, så det var lätt värt det :) 

Då får man må dåligt dagen efter :P 




Nu har vi eldat upp all skrot som går. 

Känns riktigt bra att det är borta iaf :) 



Stagen efter flytten är borta å fönstren insatta igen :) 







Sen for vi hem . 

Å käkade å bara slappade. 

Sen ville Anne jag skulle möta henne, hon skulle hämta bilen efter gårdagen.

Så jag gick, å jag gick å det var svinkallt. 

MOT HEDENSBYN :P

Sen var hon hos oss ett tag, kollade bilder å så, sen for hon hem. 

Jag å Andre for på Macken å köpte chips å dipp, MUMS :) 

Käkade det, sen somnade vi på soffan å vaknade där 06.00 imorse :O 

Flyttade oss då till sängen ;) 

Har FRUKTANSVÄRT ont i höften idag, högra sidan, kan nästan inte gå. 

Vet inte om det är en efterslänt från Leos eller sen vi sovit på soffan, men svårt att gå, det har jag :(


Ne nu ska jag gå å städa undan i köket. 

Middag idag blir räkmackor :) 


Ha en bra dag :) 


Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0