jobbigt!!



Ja, jag har inte orkat uppdatera om jag ska vara ärlig, har varit på jobbet nu. 

Slutade alldeles nyss.. 

Men jag har fortfarande ont i skallen.. :( 

Har haft ont i huvudet i 3dygn nu, somnat å vaknat med huvudvärk. 

Snacka om att man blir slut.. 

Imorgon har jag kväll igen. 

Skönt med sovmorgon men jag längtar efter att ha en middag med min älskling. 

Eftersom jag jobbat helgen dessutom.. 

ne nu ska jag gå å borsta tänderna å hoppa in i duschen :) 

Sen ska jag krypa ner i sängen å bara mysa med Andre :)


Älskar dig Andre :)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ja det går bra :D Kom bara ihåg att säga att det kostar 150 kr!

Och att det är ett födelsedagsparty! :)

2010-09-21 @ 22:39:54
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0