Mamma å systrarna på stan

Igår hade jag en riktigt trevlig dag, har inte hunnit skriva nått om den :) 

Mamma å syrran kom å hämtade mig i lgh kl 10 på morgon :) 

For på stan, käkade på Kitchen inne på CK .

Mamma bjöd, Tack för maten :) 

Sen gick vi omkring å kikade på stan. 

Jag köpte en foundation å en mascara :)

Å en klänning å en topp :) 





Så ser dom ut, inte så snygga kort men ändå ;) 

Hade iallafall en riktigt trevlig dag på stan, med mamma å syrran :)

Tjejerna på stan ;) 


Sen for jag på Kurs på Brinken..


Å sen på Eftermiddagen for Andre , Robin å Simon å lade tak på huset.


Å jag for till Lisette å slappa :) 



Där hamnade dessa i Varukorgen, å snart i brevlådan :) 

Sen såg vi idol å sen for jag hem å myste med Älskling :)


Slut på shoppandet för denna månad :O 
Som nyss börjat :O
Eller inte ens börjat än :P 


Älskar dig Andre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0