Min torsdag :)


Jag har varit på stan idag, med Lisette å Mimmi. 

Åkte ner cabbat för troligtvis sista gången i år..

Kommer fler bilder sen, men jag måste vänta på att Lisette lägger ut dom ;) 



Iaf så köpte jag ett rouge, en halsduk å en polotröja på stan :)


Sen for jag å Lisette hem till oss. 

Lagade tacos. Robin å Andre åt också :)


Till efterrätt blev det Ben and Jerrys glass :) mums^^ 


Å nu ska Lisette färga mitt hår.. nu är jag less på den röda färgen :P 



Sen ska alla nog spela lite skip-bo 

Marcus, simon, Andre å Robin har farit en sväng till stugan. 

Men sen ska vi spela familjespel. 

Kanske lite bomberman också :)




Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0