så trevligt :)

Idag blir det fest,

kunde dock inte somna om efter Andre for,  :(

Är inte riktigt fräsch, men jag har sett framemot helgen Lääänge..

Så, man får klara sig, å jag hoppas jag inte blir alltför trött ikväll ;) 


Igår var jag, Andre, Mikael, Hanna, å Sara hos Mamma å pappa :)

Blev bjuden på köttsoppa, gud så gott, med klimp å allt :) 

Mamma hade även köpt blutsaft, eeze spray för nacken å ipren :) 

Sen fick jag ta hem älgfärs också :)

Tack snälla mamma, tänk att man kan alltid lita på att en mamma tar hand om en :)

Hur gammal man än blir :) 

Men vi hade riktigt trevligt igår, stannade å såg idol där å sen åkte jag å älskling hem :) 

Tack för en trevlig kväll :)


Idag ska jag ner på stan en sväng, å träffa Anne, hoppas bara att det inte börjar regna, för då blir det nog inget.

Har ju ingen bil, så isåfall måste jag gå ;P

Har iaf hittat jätte fina underkläder jag vill köpa :) 


känns bättre i huvudet, känner av det litegrann.

Men jag har ondare i nacken..

Håller på att färga håret nu :)

Sen ska jag måla mina naglar 


ÄLskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0