Älskling är så duktig :D

Han steg upp kl 07 idag för att fara å jobba på stugan, beundrar dig babe! ;)

Magnus skulle med och hjälpa till idag..

Själv så är jag sämre än igår, hostan har blivit värre också, bihålorna gör ont.

När jag vaknade, blev det halverst lock för öronen när jag blinkade :O 

Så samtidigt är jag glad att jag sjukanmälde mig i helgen, hade ALDRIG orkat jobba,

Men det känns ju mindre kul att förlora pengar på det :(

Men så länge jag inte åker på lunginflammation så klarar jag mig nog ;)

Men detta kommer att vara jag idag..

Ska fixa nått jag kan ligga å se på tv i soffan med ett vitaminglas på bordet ;)



Älskar dig André :love:

du är mitt allt! Kommer alltid att vara, skulle aldrig byta ut dig, inte ens för alla pengar i världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0