jag är bara glad.


Känner mig faktiskt ovanligt glad idag, förstår inte varför eller jo, lite kanske :) 

Min älskling är fin, finast i världen. 

Sandra Eriksson ska jag som sagt snart få träffa igen :) 

Kanske får hjälp att slinga mitt hår ikväll :) Få se, annars blir det en annan dag i veckan :) 

Det är jätte , jätte fint väder.. 

Och snart flyttar jag och älskling, så man kan sitta å sola på altan. 

Fara ut och springa en sväng på skogsvägarna, LOVE IT :) 

I princip allt känns bra idag, trots att vi ska å handla :) 


Igår var vi i lekparken å lekte, med mimmi, jocke å joline, sen satt vi på soffan å pratade en stund. 

trevligt att bara ta det lugnt ibland också :) 


Men nu hoppas jag att älskling kommer hem snart, så vi hinner lite ikväll :D 

Älskar dig gubben , du är mitt allt :love: kommer alltid vara vi 2 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0