My weekend

Ja, igår så fick jag äntligen träffa lisette igen :)
Hon kom hem med den här börsen åt mig, Tack :D men stannade inte så länge :P
Så senare bestämde jag och André oss för att fara till mora,
hade fått papper från länsförsäkringar att det var okej att lämna in bilen :) 

Så vi var tvungen att hämta det :)
jocke å mimmi var i Burträsk, så vi hälsade på dom också. :)
Såg en HELT värdelös film, tjejerna ska aldrig bestämma film nå mer.
Jag ha då inte lyckats de 2senaste ggr :P
Å så åt vi Ben och Jerry glass :D
Sen idag så har jag varit på jobbet, ska tillbaka igen kl 16...
Och för närvarande ser min handled ut såhär.. Har slitit mig eller nått, gjorde så j*vla ont när jag började jobba idag :S
så jag lindade den på jobbet..
Nu ska jag sova en stund tror jag, innan jag kliver på nästa pass :P
Ha en bra dag :) Och tack för igår :)
Älskar dig André :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0