trevlig kväll :)


Var och hämtade fälgarna igår som sagt, sen så hjälpte André min bror i hans lgh. 

Under tiden for jag till än vän, och pratade på hennes soffa :) 

Mycket trevligt faktiskt :)

Hon hade ont i magen, så jag hade med mig rent vatten :P Sen fick jag ont i magen, ;(

Som höll i sig hela kvällen :mad:

Men det känns lite bättre idag ..

Sen for jag och hämtade min älskling hos brorsan, brorsan å hanna följde också med,

Så han hjälpte oss byta däcken på bilen :) Tack bror :)




Snart kommer Sandra hit :) Ska bli mycket trevligt att träffa henne :) 

Snart ska jag gå å tvätta ur färgen ur håret, undra hur det blir, blir det svart nu också,

Då får jag nog bara inse att jag ska nog ha mörkt hår framöver :P 

Ha en bra dag allesammans :) 



Och tack för igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0