Kommer sakna dig gumman!!


Hade en riktigt bra dag igår, Gick på stan med syrran och Lisette. 

Sen tog jag å lisette bussen hem till jag å andré. 

Käkade kyckling å sen glass, å sen åkte jag och hon hem till hennes lägenhet. 

Hjälpte henne att städa ut, och körde hem till hennes mamma med grejer.

Och släppte av lisette , som skulle sova där i natt. 


Idag klockan 09.50 lämnar hon Skellefteå. 

Mot Thailand. 

Kommer sakna dig jätte mycket min vän! 

Men jag önskar dig lycka till å hoppas du kommer ha det bra, 

Sen måste jag ju säga att jag hoppas du aldrig flyttar till Norge, även fast jag vet att det är dina planer. 

Men jag hoppas du kommer stanna! 

Och vara med oss hela sommaren :) 



Var faktiskt ganska jobbigt att säga hejdå , Grinade ihjäl mig när jag kom hem å lade mig bredvid André. 

Även fast hon inte är i thailand så länge, men jag tror att jag tänker för mycket. 

Blev jobbigare då jag vet att hon ska flytta till Norge då hon kommer hem. 

men jag hoppas hon inte gör det ;) 


Älskar dig gumman :D 

Have a safe tripp, å ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Saknar dig med ocksa gumman!

Vilka fina kort du lagt upp!!



Jag kommer ju vara hemma ett tag nar jag kommer hem har jag ju sagt! :) Sen far vi ju se, du ska inte ta ut sa mycket i forskott ju gummsi!! :)



Love you!! <3

2011-02-21 @ 10:22:39
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0