Massage :)


Jag och älskling har varit till gärdsmark i afton, tyvärr fick vi slut flytspackel :( 

Så vi åkte hem 18.30.

Eller vi for till Dallas å satt där tills macke slutade, 

Då for vi hem till han å så fick jag massage :D 

Guldvärt, haft så dåligt i ryggen, återstår att se om det blir bra, men det känns bättre :) 

Tror inte jag haft så många knutar nån gång

Fy så obehagligt då det rörde sig överallt :P 

Kanske är för att kroppen inte varit van att jobba efter mina sjukdomar. 

Men nu får man hoppas det blir bättre :) 

Tack Marcus.


Nu ska jag lägga mig i sängen, Nyduschad å krypa ner med älskling. 

MysPys :) 


Ledig imorgon dessutom :) 


God natt på er.


Älskar min André ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0